30-04-20
Ook tijdens corona zorgen Firevanedleden voor het veilig aanmeten, leveren en ophalen van hulpmiddelen
We merken dat sommige gebruikers toch nog maar even wachten met het laten repareren van hun hulpmiddel. Of bedenken dat het aanvragen van een (nieuw) hulpmiddel niet perse nu hoeft maar ook nog kan wachten tot later. Dit is niet nodig! Onze leveranciers weten precies hoe ze uw hulpmiddel op een veilige manier kunnen inmeten, ophalen of afleveren. Ze zijn goed op de hoogte van het gebruik van de juiste beschermingsmiddelen en weten als geen ander op welke manier ze uw hulpmiddel het meest veilig bij u kunnen afleveren of aanpassen. In dit korte filmpje laten we u dit nogmaals zien:
Mocht u naar aanleiding hiervan nog vragen hebben, neem dan contact op met uw eigen Firevanedleverancier.
Meer nieuws:
19-02-25
Campagne ‘Geen hulp (meer) nodig!’
In 2024 zijn we gestart met de campagne ‘Geen hulp (meer) nodig!’ om beleidsmakers anders te laten k ...
21-01-25
Vacature: Campagne Coördinator die vanuit (Online) PR en slimme maatschappelijke partnerovereenkomsten impact kan maken
4 - 12 uur per week | Vind je het leuk om mee te werken aan een maatschappelijk belangrijke boods ...
11-04-24
Persbericht: Firevaned lanceert campagne om ‘doemiddel’ in het woordenboek te krijgen
Door de inzet van hulpmiddelen kunnen mensen met een beperking meedoen aan de maatschappij. Hulpmidd ...